Friday 7 September 2012

Cuti-cuti Auckland!

Hello again..

Previous entry about Hamilton and now wanna share our trip to Auckland. Kiranye kami start bercuti dari 30Aug till 2Sept 2012, Hamilton+ Auckland..short+budget trip package :p
Memang sebelum plan bercuti kami merancang sehabis baik,buat calculation perbandingan survey sini-sane supaya cuti kami takde element pembaziran..hehe.

So again..kembali ke percutian kami tp kali ni di Auckland plklah. Dalam 1jam lebih journey to Auckland dr Hamilton..but mase dah nak masuk Auckland tu jamm lah plk..teringat KL terus..mood pon betukar ckit..hehe..but its ok. Sampai je kami target pergi Skytower dlu..ala2 KL Tower jgklah..hehe. Bleh tgk pemandangan Auckland keseluruhannye..hehe. Tak byk cerita menarik since kami pegi sane sbb kebetulan nk send-off kawan kami ke airport nk blk Msia esoknye dan kami sndiri dari sane pon naik flight balik semula ke Welly. Tapi kami sempat pegi bergambar di waterfront dan beberape tempat lain berdekatan hotel..hehe.Cuaca Auckland panas ckit dr kat Welly so pakailah baju nipis yakin je bleh tahan sejuk..rupenye tak!panas ckit tu ayat tak bleh pakai bile kat negara yg mmg sejuk haha. nasib bawak shawl..wlupun tak membantu sgt..hehe.

Then esoknya pagi dlm jam 530 kami da ke airport..flight jam 640pagi..smpi Welly around jam 830pagi..smpt breakfast di airport..from there kami naik shuttle bus trus smpi umah..sampai umah terbongkang penat dua2..hehe. Fuhh abes dah!hehe. Kena rehat dulu lama-lama, puas-puas and kumpul duit semula klu nak gi bercuti lagi. Gi bercuti mmg seronok tapi memenatkan jgk..duit pun keluar macam air..hehe.

Oklah,till then!

PS: esok plan nk ke Staglands Park..tp cuaca diramalkan hujan. Macamana tu?